Evols™ [26.06.2013]

jakobs21

Üye
ya rofs2 yi arttırıp udadan azaltıyorz ya
telefonun performansı nası değişio rammi
azalıyo
 

achambo

Üye
oldu gibi ama biraz kullanınca belli oluyo

yarına kadar sorun olmazsa oldu demek


- - - Eklendi - - -

ÜZERİNDE OYNANMASI YASAKTIR


abi bu kısmı kaldırsan üstüme alınıyorum da sadece oynanıp paylaşılması yasaktır yazsan
 

Pringles

Üye
Sabırsızlıkla bekliyorum

2 gündür telefon ter temiz duruyor
 
    Konu Sahibi
oldu gibi ama biraz kullanınca belli oluyo

yarına kadar sorun olmazsa oldu demek


- - - Eklendi - - -




abi bu kısmı kaldırsan üstüme alınıyorum da sadece oynanıp paylaşılması yasaktır yazsan

hehe tamam pc geçince düzeltirim yazıyı. O dosyadanmıymış.


- - - Eklendi - - -

Sabırsızlıkla bekliyorum

2 gündür telefon ter temiz duruyor

cumartesi akşamı yapmaya başlarım artık
 

Halit O.

Emekli Yönetici
abi eline sağlık stabil kaliteli ve sarj konusunda cimri tam doldurmadım sabah 8de aldım sarjdan akşam oldu internetteyim mesaj yazıyorum daha batarya zayıf demedi eline sağlık

- - - Eklendi - - -

hakan abi bu telefon açılırken kırmızı cafcaflı Nokia yazısı geliyor onu nasıl değişir ya da kapatırım
 
    Konu Sahibi

güle güle kullan. Ezberimde pc geçince hazırlar atarım sana modu


- - - Eklendi - - -


demekki ondan değil
 

HsnCnKly

Üye
Teşekkürler Hakan Abi şimdi yazılımı indirip deniyorum...
 

SLH.55

Üye
Hocam linkleri yenilerken hazır başlangıçtaki altda dolan loading bellenın orjinalini yapabilirmisin
 
evols çok güzel olmuş öncelikle onu demek isterim eline koluna sağlık mükemmel yapmışsın noss_bar'a da sordum menü hakkında birşey sana da sormak isterim hocam

http://www.maxicep.com/maxipda-turk...s60v5-s-3-unsigned-turkce-maxipda-727280.html

yukarıda linkini koyduğu gibi menüler sadece launcher şeklinde varmış symbian işletim sisteminde bunun gibi iphone ve android işletim sistemlerinde ki gibi sağa ve sola hareket eden bir menü yapman mümkün müdür basit bir istek gibi duruyor ama yapması imkansız ve zor olan birşey olabilir tabi bizim sizler kadar bilgimiz ve tecrübemiz yok çünkü
 
    Konu Sahibi


camera ile ilgili mif ve mbm 4 dosya var hepsini alıp flashlıcam belki olur

benim değiştirdiğim tek dosya o diğerleri orjinal zaten kardeşim


- - - Eklendi - - -


rica ederim


- - - Eklendi - - -

Hocam linkleri yenilerken hazır başlangıçtaki altda dolan loading bellenın orjinalini yapabilirmisin

bu sürpmde değil ama bundan sonraki sürümde çok istenilirse orjinale dönerim. Orjinal Splashscreen i çekip rofs2 de aynı yere atmanız yeterli zaten kolaydır