eveet geri döndüm

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

_KyRa_

Üye
    Konu Sahibi
eveet geri döndüm
evet arkadaşlar geri geldim bilmem hatırlayanınız varmı beni ama site çok değişmiş de bu ne be abi bukadarmı değişir nega zengin falan oldu heralde duruyomu hala bilmiyorum ama
 

Exalans

Üye
hoşgeldin dostum ben hatırlıyorum seni
 

irun

Üye
avatarın yabancı gelmiyo ama..
hoşgeldin tekrar..
 
Evet hatırladım seni hocam, sitede birde princess of hell veya heaven vardı ,hoşgeldin valla eskileri görmek güzel..
 

chadashh

Üye
evet bana da avatarın yabancı gelmiyor
 

ouSahin

Üye
bende hatırladımm hoşgeldinn dostumm...
 
Hoşgeldin dostum ama kuralları untmuşşun anlaşılan deneme mesajlarına açacaktın neyse!! hoşgeldin tekrardan!!
 

kurt bey

Üye
dostum hoşgeldin hatırlar gibiym seni iyi forumlar
 

POWER

Üye
Tekrar hoşgeldin...
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Nerelerdesin yoksun 10 gündür
 

POWER

Üye
prince sanırım geldiğin gibi gittin...
 

Ozan

Admin
geldim demişti ama gelemedi sanırım hala
 

SelmanTE

Üye
ben msn de çekerim onun kulaklarını.
bu mesajı yazmak için mi geldin len tosbağa???
 

c3r3n

Üye
hosgeldn gittini bılmıodm amma nese.snı burda görmk gsl
 

_KyRa_

Üye
    Konu Sahibi
geldim geldiim gibi yazlıa gittim yaw orda int yok :S
 

_KyRa_

Üye
    Konu Sahibi
ama eskileri görmek banada güzel geldi hb herkese ya selman tosba mosba ayıp oluo ben tosbaya benzemiom bikere ama aslan kurt falan olabilir yani



seçimlerden sonra austosun sonuna kadar yine yokum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...