Ev Ekranı Bölümü

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Ev Ekranı Bölümü
Sevgili arkadaşlar ve forum yöneticileri S60v5 işletim sistemli telefonlarda ev ekranı var.Fakat biz bunları sadece foruma yazdığımızda bulabiliryoruz.Acaba Temalar bölümünün altına alt forum olarak Ev ekranı bölümü yapsak diye düşündüm tabi siz yöneticilerimde uygun görürse teşekkürler
 

Reşwan

Emekli Yönetici
toplasan 10 tane ev ekranı çeşidi var alt bölüm için çok büyük bir içerik değilki doğrumuyum pek ihtiyaç olacağını sanmıyorum tabi yapılacak isteklere bağlı ben kendi görüşümü yazayım dedim.
 

ChavRash

Emekli Yönetici
Bence de gereksiz.
 

EroL

Emekli Yönetici
Daha dün aradım ev ekranı flas ev ekranları buldum ama 12 adetti. 12 adet ev ekranı için bölüm açılması mantıklımıdır ?
 
    Konu Sahibi
Düşündümde aslında doğru söylüyorsunuz
 

CoDeYs

Üye
aslında çok ev ekranı teması olsaydı güzel olurdu bence güzel fikir zamanla bence degerlendirilebilir..
 

Neverex

Üye
Bence gerek yok arkadaşların dediği gibi hiti olan bir bölüm olmaz diye düşünüyorum.
 

Starsley

Gereksiz
 
çok saçma bişi hiç gerekte yok
 

ChavRash

Emekli Yönetici
Evet, arkadaşlar haklı.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...