Euro turck simulator2

tifazcik

Üye
    Konu Sahibi
Euro turck simulator2
arkadslar euro turuck similator 2 alıcam goig east gold falan
var en iyisi hangisi ona göre alıcam
 

tifazcik

Üye
    Konu Sahibi
niye verilmesin
 
daha iyi oyunlar var paran boşuna gitmesin
 
assassin's creed var bu oyunu al bence oynamadıysan
 

tifazcik

Üye
    Konu Sahibi
ben sewmiyom daha çok simulator agırlık oyun oynuyorum
 

blackaid

Üye
ben demosunu oynadım bana göre uzun süre oynanmaz
 
ets 2 alınmazmı yaaa al bende indirimdeyken aldım oynuyordum multiplayerda var
 
Simülasyon ağırlıklı oyunlarda ETS2 başta gelenlerdendir. Oyun hakkını veren bir oyun. Oyunun güzelliği kişiden kişiye göre değişir ama hakkı yenmeyecek derecede güzel bir simülasyon. Toplu paket almanızı öneririm. Özel DLC paketlerle birlikte
 

tifazcik

Üye
    Konu Sahibi
toplu paketi nerden alabilrim link flan atsana
 
Steam'da mevcut araştırma yaparsan bulabilirsin mobilim internet yavaş yüzden atamam
 

Xurmirac

Üye
Eğer halen satın almadıysan çok geç kaldın hocam..5.85 TL idi yılbaşında. Şu an Gold Edition(Going East + ETS2) yanlış bilmiyorsam 55 TL. Sadece ETS2 diyorsan 40 TL.
 

tifazcik

Üye
    Konu Sahibi
steam dan alımıca teknosa fln
 

Xurmirac

Üye
Aynı fiyat.. Hatta daha pahalı bile olabilir.
 
Bu oyun steamdan alınır aslında her oyun varsa steam'den alınır. Bende steam'dan aldım zamanında önce going east olanı aldım. Daha sonra tüm dlcleri aldım. Multide oynuyorum single'de şuan 43 levelim. Tır filom garajlarım var ve hilesiz yaptığım için baya zevkli oluyor oynaması. Parayı dikkatli kullanmak lazım yatırımı iyi yaparsan güzel bir filoya sahip olabilirsin.
 

Xurmirac

Üye
Bende singleda 27 levelim 10 tane sofor 10 tanede aracim var hilesiz oldugu icin baya zevkli multide oynarken soforler calissa iyi olcak aslinda :S
Acaba tir garaj ve sofor almaktan baska bisey yapabiliyor muyuz? ben rastgele hep tir alip sofor alip veriyom birde soforum bol oldugu icin bir teslimat yapiyorum ve servise gidip uyuyorum paralar gelsin
ve henuz hic kredi cekmedim
 

tifazcik

Üye
    Konu Sahibi
yani goig east ımı öneriyorsun
 

tifazcik

Üye
    Konu Sahibi
peki, haftaya teknosdan almayı plalıyorm bu hafta sınav haftası =D