Ets 2, gerçeklikte son nokta :D

Emrgncy

Üye
    Konu Sahibi
Ets 2, gerçeklikte son nokta :D
Gerçekten harika olmuş, imrendim doğrusu Ets oynayacaksan bu konsoldan oynayacaksın
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

@___kaptan___ @Mad EagLe ve diğer Ets ciler, siz ne düşünüyorsunuz?
 
Tepkiler: Invoke, ___kaptan___ ve Mad EagLe
şuan domaindeyim göremiyorum
 

Gallahad

Üye
para para para
 
Tepkiler: ceza87 ve Emrgncy
Facebook'ta görmüştüm adamlar yapıyor valla yaa ama on numara olmuş para olsa da bizde yapsak ama yoooook biz anca klavyeye talim
 
Tepkiler: Emrgncy
Para var huzur var ya

bizde de vestelin 127 ekran tv vardi bilgisayari bagladim sonra logitech g27 direksiyon setini taktim en yuksekte oynuyorum muthis bisey
 
bende artık F710 ile oynuyorum
 
Hayirli olsun guzel sistem
ama onunla bu oyun biraz zor oynanir pes oyna bnce
 
Tepkiler: Mad EagLe
Hayirli olsun guzel sistem
ama onunla bu oyun biraz zor oynanir pes oyna bnce
Tam tersi virajlar çok rahat alınıyor. Joypedleri ne kadar çevirirseniz direksiyon o kadar dönüyor. Klavyede direk döndüğü için süratliyken takla atıyorsunuz bunda hız kesmeden daha rahat oynanıyor.
 
Tepkiler: Marco Laren
Evet guzel dedim ama tavsiyem pes yada fifa gibi oyunlarda oyna bunun icin direksiyon seti al bence . Ama yinede sen bilirsin.