ETOX - Türk üretimi araba -

tksharmely

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ETOX - Türk üretimi araba -




Şuan 20 tane üretilmiş ve fiyatı 85.000 TL
 

D3N1Z

Üye
nisan 350 z ye benzemis .. guzel ama
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Tasarım güzel ama 80 bg az olmamış mı bu tasarıma göre?
 
Fotoğraf Temsili mi ? Yoksa Gerçek ETOX mu ?

Türkiye'nin Henüz Otomobil Üreteceğini Sanmıyorum..

Bir Anadol Vardı Zamanında..
Bir de BMC Var Benim Bildiğim Türk Malı..
 
yanlışım yoksa bu 2 sene önce haberlerde çıkmıştı bunu yapmaya çalışan türk sponsor bulamamıştı yani tr dan destek çıkan olmadıgı için ing lerle ortak uretmeye karar verilmişti aracın ing markası olarak cıkıcakdı..
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Fotoğraf Temsili mi ? Yoksa Gerçek ETOX mu ?

Türkiye'nin Henüz Otomobil Üreteceğini Sanmıyorum..

Bir Anadol Vardı Zamanında..
Bir de BMC Var Benim Bildiğim Türk Malı..


67 Model anadol hala annemin dayısında var. Bisikletle geçiyorum o derece artık.
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Nostalji Sevdalıları Kullanıyor Genelde..
Dayımın da Vardı Yolda Kaldı..
Lastik Arabadan Önde Gitmiş Otobanda..
Sattı da Kurtuldu..

Ama o bakıyor arabasına, yılda 1 kere çıkartıyor garajdan o yüzden sapasağlam.