ETAB 4 GM ROM

    Konu Sahibi
ETAB 4 GM ROM
ARKADAŞLAR ORJİNAL ROM YEDEĞİ OLAN VAR MI ELİNDE TABLET ÇÖKTÜ..YARDIM EDİN LÜTFEN...
 
Buyrun link

rar şifresi: blttalas
XDA konusu:
Ben denemedim forumda gordum tablet coktuyse denemekten bisey cikmaz Xda konusunda kurulumunu yapamazsaniz yaziyor :-)
 
Bu orjinal rom mu kardesim?
 
Rom ayni ama engellerin kaldirildigi versyon
 
Tepkiler: muhammettvurucu
Deneyen var mi arkadaslar bi yardım ci olun
 

ByBlaCk4

Üye
Benin arkadasım yükledi ve calisti ancak biraz zahmetli bi kurulumu var.Yakinda bende yüklemeyi düsünyom.
 
Tarafımca denendi ama dikkatli olun yanlış yaparsanız kurtaramazsınız cihazı ona göre okuyarak adımları doğru bir şekilde yapın iyi geceler
 
Ben de yukledim baya memnun kaldim iyi ki atmisim tabletlere mayis ayi guncellemesi fln gelmis iyi ki atmisim yani
 
arkdaşlar nasıl yükleyecez adımları tek tek nerde yazıyor
 

duke3d

Üye
lütfen degerli ustalarımız yardımcı olun rom indirdik ama nasıl yüklücez lütfen bilgi veririmisiniz
 
beyler youtube de video vardı donanımhaberin ama kaldırılmış sayfayı bulsanız bile komutlar silinmiş geçmiş olsun
 

marpione

Üye
arkadaslar rom un nasıl atılacagı konusunda bilgi verebilecek kimse yok mu??
 


bu sürüm 4.2.2 mi
yoksa düşük versi
yonmu
 
Arkadaşlar bende yükledim sorunsuz çalışıyor ancak eğer siyah ekran sorunu aılrsanız korkmayın bende de oldu adım adım şunları yapıcaksınız

1) Tableti kapatıyoruz
2) Ses açma ve güç tuşuna general mobile yazısı gelinceye kadar basılı tutuyoruz ve gelince elimizi çekiyoruz
3)Bizi recovery menüsüne atıcak
4)Burda 2. Yere geliyoruz ve Yes All User Data diyoruz
5)Bunu yapınca yeniden başlıcak yeniden başlamadan yani general mobile yazısı dönmeden tekrar ses açma ve güç tuşlarına basılı tutuyoruz ve bu işlemi 4 kere daha yapıcaz ( daha uzun veya daha kısa da sürebilir ) ta ki tablet yeniden başlamadan recovery menüsüne geri atıncaya kadar
6)Recovery '^e geri atınca reboot system now diyoruz ve tabletimiz hacklenmiş MDM silinmiş bir şekilde keyfimize bakıyoz
bu sürüm 4.2.2 mi
yoksa düşük versi
yonmu
arkadaşım 4.4.3 ama jely bean 4.4. ün normalde kitkat olması gerekiyo ama değil
 
Kardeşim rom u nasıl yükledin ve hangi programla yükledin
arkadaşlar bende mebin verdi etab 4 tabletten var tableti root ladım sorun yok fakat ayarlarda wifi sekmesi kapalı konumdan açık konuma geçmiyor yazılımı yüklüyorum hata veriyor nasıl düzelte bilirim bu sorunu??????????????????
arkadaşlar bende mebin verdi etab 4 tabletten var tableti root ladım sorun yok fakat ayarlarda wifi sekmesi kapalı konumdan açıkkonuma geçmiyor yazılımı yüklüyorum hata veriyor nasıl düzelte bilirim bu sorunu??????????????????
 


YA BİR taraftan mantıkla okudum ki suan siyah ekran sorunu yasyorum ...
format isi cozmuyor dıyerek bı kac kere attım
tabi ki atınca hep yeniden basladı
senin yazıyı okuyunca tekrar format attım 1 atısta recovery menusune attı
REBOOT ama henüz MDM GİBİ BİR yazı gelmedi hayla aynıı :/
#mvrucu123 yardımcı olabilir misin ???
 

enemyy06

Üye
Selamın Aleyküm romu nasıl atacağız lütfen bir bilgi lütfen adbden nasıl atılıyor direk recoveryden atamıyormuyuz ???????