ET BEN'I ZARARLIMIDIR ?

ibrahim 07

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
ET BEN'I ZARARLIMIDIR ?
belimde et beni var batıyo yani acıyor bazen doktora gitmelimiyim yada ne yapmalıyım ilk çıktıgında küçüktü şimdi büyümüs .ss.s.
 
"Et benleri zararsızdır. Ancak yinede bir cilt uzmanına görünmenizde fayda var." Ankara Hacettepe hastanesinde geçen hafta cilt taraması vardı. (Oradaki doktorun sözlediği sözler bunlar.)
 

ibrahim 07

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
"Et benleri zararsızdır. Ancak yinede bir cilt uzmanına görünmenizde fayda var." Ankara Hacettepe hastanesinde geçen hafta cilt taraması vardı. (Oradaki doktorun sözlediği sözler bunlar.)
bilginiz için tşk ederm ama rahatsız edip acıması ne acaba onu merak ediyorum görüneyim en iyisi
 

hançer

Üye
ben olsam çoktan koparmıştım
 
Cilt renginde, çıkıntılı küçük deri parçalarıdır.Hayır, et benlerinin zararları yoktur. Hastayı rahatsız ediyorsa, çok kısa bir işlem ile alınmaları mümkündür.Radyofrekans, Kriyoterapi ve Cerrahi olarak kolayca tedavi edilebilirler.