Espri [%99 Gülme Garantisi]

Sucrofe

Üye
    Konu Sahibi
Espri [%99 Gülme Garantisi]
Ben dozer sürüyordum Leonardo Da Vinci.
 
Tepkiler: MaxipmaN ve DarkredBlue61

Baydırman

Moderator
%1 lik kısmı bana denk geldi
 
Tepkiler: .NeXuS., KingOfPiez, Serhan ve 2 diğerleri
 
Tepkiler: DarkredBlue61 ve -Börteçine-

zombaka

Üye
Gülmekten öldüm cehennemden yazıyorum
 
Tepkiler: MaxipmaN ve DarkredBlue61
3. Okuyuşta anladım gülesim gelmedi ondan sonra
 
Tepkiler: DarkredBlue61
ilk duyduğum zamanlar çok gülmüştum ama simdi bayatladı
 
Paketledim yarın gülcem canım sıkılınca.
 

Serhan

Üye
ben 6 yaşındayken vardı snanırım bu espri.
%1 lik kısmı ayakta alışlıyorum
 

Nevarres

Üye
Gülmemek için gülüyorum.