Revengeful Emekli Yönetici SHS' Alıntı: Yeğenim dedim tanımadın mı beni Genişletmek için tıkla ... Boşver be yeğenim
Emrgncy Üye Astrosman' Alıntı: Toplu alıntı yapiyomda geri bozuluyor ya Ben 2 sene önce birakmistim yani girmemeyi.simdi ilahiyatı kazandım Emergency geldim abi hidayet abi tamam vurma ya geç kaldkm Geç kağıdı alcam kimden alcam Genişletmek için tıkla ... Tebrik ediyor ve başarılarının devamını diliyorum..
Astrosman' Alıntı: Toplu alıntı yapiyomda geri bozuluyor ya Ben 2 sene önce birakmistim yani girmemeyi.simdi ilahiyatı kazandım Emergency geldim abi hidayet abi tamam vurma ya geç kaldkm Geç kağıdı alcam kimden alcam Genişletmek için tıkla ... Tebrik ediyor ve başarılarının devamını diliyorum..
@@DiAbLo@@ Üye Ben de özellikle e250i telefonu uzun zaman kullandığımda ve nokia 701 den elini çektikten sonra girmedim
Ben de özellikle e250i telefonu uzun zaman kullandığımda ve nokia 701 den elini çektikten sonra girmedim
Astrosman Üye Konu Sahibi SHS' Alıntı: Dayı bursum yatmadı hala Genişletmek için tıkla ... Metin dayiiiiiiiiiiiii
Astrosman Üye Konu Sahibi @@DiAbLo@@' Alıntı: @Astrosman Özlemek özlenmek güzeldir Genişletmek için tıkla ... Aynen