eskilerden kimm var :)

SHS

Üye
Yeğenim dedim tanımadın mı beni
 

Emrgncy

Üye
Toplu alıntı yapiyomda geri bozuluyor ya
Ben 2 sene önce birakmistim yani girmemeyi.simdi ilahiyatı kazandım
Emergency geldim abi hidayet abi tamam vurma ya geç kaldkm
Geç kağıdı alcam kimden alcam
Tebrik ediyor ve başarılarının devamını diliyorum..
 

hasisa

Üye
2005 olmalı benim
 
Tepkiler: @@DiAbLo@@
Sonunda benim rütbemde ve benden eski birini buldum çok sevindim gerçekten
 

hasisa

Üye
Bir süre ara vermiştim artık yaşlandim
 
Ben de özellikle e250i telefonu uzun zaman kullandığımda ve nokia 701 den elini çektikten sonra girmedim
 
    Konu Sahibi
@doctorrr yegenim kaybolma numarisini hazır et sihirbazlık basliyor
 

esmeerr

Üye
Bende yeni sayılırım 2010 dan beri
 

restmod

Üye
7bucuk sene var sayilir mi
 

seronet

Üye
Bende eski sayılırim
 

0MG90

Üye
Eskiler foruma gelmemekte haklı