Eskidennn şimdiye..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Elektr0

Üye
hayatta degildim kaybolmuştum şimdi yeni yeni buldum kendimi kendimde adınımıda yeni ögrendim elektr0 ymuş..
 

'Patron

Üye
    Konu Sahibi
Guzel Paylaşım Ara Uplamak İyidir
 

'Patron

Üye
    Konu Sahibi
hepsını hatırlıyoyrum enwer k ? bkz: şahin k
 
Tepkiler: Dafny

enginzz

Üye
eskıden conversım vardı sımdı adıdasım var
 

Deleted.

Üye
ben hiç convers giymedim yav nasıl bi duygu
 
eskisi çok komikti hackeralp, o zamanlar hack işleriyle çok uğraşıyordum msn hack, site hack, virüs yapımı falan, onun için böyle oldu. Ama asıl sebebi, benim 2 adet nickim vardır toplamda (bu sitedeki hariç). biri hackeralp, diğerinide boşver Tüm sitelere bunlarla üye olurdum. Ayrıca sadece 1 şifrem vardır, biri öğrense tüm herşeyim gider

Şimdiki Dampierre, en az 10 yıl daha kalacak bu nick.
 
önceden _BaRan_'dı şimdi _SiyabeNd_
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...