Eskidennn şimdiye..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mstf_l

Üye
Aaaaaaaa deli edersiniz siz adamı ya gidin
Buraya sunlar iyi gider Kotuyum ben kotuyum kotuyumHerkesi deli ederim ederim ederim Sakayı bir yana bırakıp ciddi olmak gerekirse bu daha iyi cidden

----------Eklendi @ 16:58:21 ---------- Yazıldı @ 16:55:26 ----------

anaa enter yine gitti lan belki iyi bi cocuk olursam geri gelir
 

Dafny

Üye
Ha şöyle yola gel
 
Tepkiler: Elektr0

__xXx__

Üye
eski nickim maker di hatta altta da yazması lazım

----------Eklendi @ 17:35:23 ---------- Yazıldı @ 17:35:04 ----------

aha yazmadı vay anasını
 

Elektr0

Üye
İyiligi yasatma tarzına bayıldım

bütün kötülükleri kaldır bitir yok et dünya da kötülük adını hiç bişi bırakma iyiliğin değeri kalır mı sence Dünya'da kötülük neden var sence.... nedensiz mi dünyadaki kötülükler...Savaş varsa barış var kötülük varsa iyilik var Günah varsa sevap var haram varsa helal var....!!!! düşün öle yaz
 

mstf_l

Üye
Tamam ben onu kastetmedim sırf insanın iyiligin degeri anlasılsın diye kotuluk yapması ne kadar dogru ben onu kastettim

----------Eklendi @ 18:41:30 ---------- Yazıldı @ 18:39:30 ----------

yanlıs birsey diyerek kalbini kırdıysam ozur dilerim
 
Tepkiler: Elektr0

Elektr0

Üye

Allah Allah erkekler mi kullanıyor o sözü Bilmiyordum.
erkekler kullanıyor mu dedim ben yaa erkek gibi demişsin dedim aama neden böle yapıorsun...


----------Eklendi @ 19:03:32 ---------- Yazıldı @ 19:01:44 ----------


bende diyorum ki kötülük var bu dünya'da o yüzden iyiliğin değerini anlayalım bilelim... bende özür dilerim..
 

Elektr0

Üye
zamansız saygı bitti ...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...