Eskiden... :'(

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
resim linkleri öldüğü için konuya eklenti olarak ekledim.
 
eskiyi istiyorum daha hoş duruyo
 
Kullanıcı başlığına Revengeful mu yazmış senden bu avatarı beklemezdim
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Pınar sevgilim olduğu için ve 16 temmuzda zaten düğünümüz olduğu için normal karşılamalısın.
Biz maxistar olanlara civciv diyoruz. Öyle bir esprisi var onunda.
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bu konuda niye şaka yapalım ki ..
 

minoo

Üye
16 temmuzu bekleyin
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ya benden tamamen kurtulacaksınız ya da aranıza bır minoo veya revengeful daha gelecek. O zaman vay halinize
 
Tepkiler: Serhan

minoo

Üye
Konuyu bastan sona kadar okudum. Duygulandim
 
2010 lar ilk uye oldugum zamanlar forumda bagimli oldugum zamanlar ama artik eskisi gibi degil.ne bilem ayri guzeldi 2 sene once