Eskiden... :'(

minoo

Üye
Onu kullanirmissin anladim
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ne kullanacam ya allah allah..

----------Eklendi @ 09:23:05 ---------- Yazıldı @ 09:22:39 ----------

24.800
 
Tepkiler: Burak

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Eskiden bu konuya yazılırdı..

Forever Alone
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
ne günlerdi beaa
 

Hasan

Üye
Necmati Banlı
 

Praetor

Emekli Yönetici
Eskiden eskiden dendiğinde ben eskide değildim.
Şimdi eskiden dendiğinde ben de eskideyim...
 

Hasan

Üye
kafam karıştı
 

Hasan

Üye
eskileri çöpe atma vakti geldi
 

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
o değilde ilk mesajımdaki resimler silinmiş mi ??? +3000 bildirimli ss vardı..
 

FlaxLy

Üye
Mert sen neymişsin be
 
Mert'in bana verdiği yetkiyle tekrar görevimi yerine getiriyorum
 
Tepkiler: Revengeful
hort

Link kırık (şaka değil!)