Eski model telefonlar neden revaçta...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Eski model telefonlar neden revaçta...
MERHABA ARKADAŞLAR... ŞU AN PİYASADA 8850,8910 GİBİ ESKİ TELEFONLAR ÇOK REVAÇTA..YENİLENEN VEYA TEMİZ DURUMDA OLAN BU TİP CİHAZLAR ÇOK YÜKSEK FİYATLARLA ALICI BULABİLİYOR..SİZCE BUNUN SEBEBİ NE OLABİLİR???
 

Nadir

Emekli Yönetici
ben de anlamış değilim 3g desek yok,gps yok,wifi yok nedendir bilmiyoruz belki nostalji içindir..
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Evet ya 3310 99 tl diye yazmış telefoncu
 
Belkide geçmişe yolculuk yapmak içindirŞuan piyasada ucuz yollu telefonlar iyi alıcı buluyor gerçekten ilginç.Belki son donanımlı telefonlar oldukça karışık ve pahalı geldiğinden işine yarayacak bir şey olsun yeter diyordur vatandaş ondan olabilir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...