Eski FaceBook' u Kullanma...

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Eski FaceBook' u Kullanma...


Önce Bu Uygulamayı Ekliyorsunuz...





Sonra Buna Tıklıyorsunuz...



İşte Bukadar...
 

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica Ederim... (:

Valla FaceBook Denilen Sanal Arkadaşlık Ortamında Şahsım Adına Kullanıcı Hesabı Yok... Kısacası Anti FaceBook' cuyum (: Şuan İçin FaceBook Düşünmüyorum... (: Yarışmacı Arkadaşlara Başarılar Diliyorum... (: Uzun Lafın Kısası Bu Sebepten Dolayı Deneme İmkanım Olmadı Çalışıp Çalışmadığı Hakkında Yorum Yapamıyacağım... Yorumlarıda Bi Zahmet Siz Yapın... (:
 

jadely

Üye
olmuyor yaaa S:S:S:
 

rzgr_06

Üye
arkadasım bunun bu ıslerle hiçbir ilgisi yok adamlar grup kurmuslar facebook da ona uye oluyoruz zorla böyle ıs olmaz arkadasım bence konu sılınmelı.........
 

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Olmuyorsa zorlamayın. Yeni tasarımını kullanın. Yenilik herzaman iyidir.
 

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Konu açılış tarihi : 16.09.2008, 20:00:08

Konu güncelliğini yitirdiği için kapatılmıştır...