Equalizer teması s60v3(ÖNİZLEMELİ) SÜPER TEMA

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

pusatt

Üye
    Konu Sahibi
Equalizer teması s60v3(ÖNİZLEMELİ) SÜPER TEMA
link :

<script src='http://img574.imageshack.us/shareable/?i=aab.gif&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript> </noscript
> bi teşekkürü çok görmeyin
 
Tepkiler: loverman41, 'Şeref', " Tehlike " ve 1 kişi daha

rapman

Üye


güzel tema fakat resimdeki temayla aynı değil.
 

rapman

Üye
bendeki tema ve aynısı bence sadece yatay ekranda diye belki farklı olabilir

hayır tema tamamen farklı.mesela bekleme ekranında equalizer simgesi sarı kırmızı yeşil mavi renkli böyle bunun gibi değil ..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...