Silinen Üye 2625978
Kapalı Hesap
-
Konu Sahibi
-
daha iyi işte sürekli hasta olurum hastaneye sevkederllernormalde soğuk değilde deniz kıyısında olduğu için rutubet oluyor haliyle soğukmuş gibi görünüyor.
gonya daha kötüdür bence kuru soğuk angara gibi
nasıl dönüyormuş öyledaha iyi işte sürekli hasta olurum hastaneye sevkederller
en son ev hapsine çevirirler
ben istiyom dönmesininasıl dönüyormuş öyle
şapşik çok şeyler istiyorsun sendeben istiyom dönmesini
mahkemeye kalsa cezaevinde gebeririz
beraat etmek istiyorumşapşik çok şeyler istiyorsun sende
işine son maaşına zam tamam yeter işteberaat etmek istiyorum
özgürlük gibisi var mı
ayda 31.042 ₺ isterimişine son maaşına zam tamam yeter işte
zaten ölmüşsün daha ne. memur maaşi bile 32 bin küsür senin ne eksiğin varayda 31.042 ₺ isterim
ölene kadar
yazıyom ya işte fazlam varzaten ölmüşsün daha ne. memur maaşi bile 32 bin küsür senin ne eksiğin var
2 Tane mı pazarlık payı vamrırmıyazıyom ya işte fazlam var
kalbim 2 tane beynim iki tane daha ne olsun
1 tanesi 2 milyon lira diğeri 5 kuruş2 Tane mı pazarlık payı vamrırmı
az olsun öz olsun panpa1 tanesi 2 milyon lira diğeri 5 kuruş
hangisini istersin
okumak bir türlü nasip olmadıLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
kargo satıcı ödemeli olsun muaz olsun öz olsun panpa
Pazarlık Sünnettir 3 ü 5 i Fark Etmez.Bizim Anlaşma Var Mng İle Onunla Yolla Panpaokumak bir türlü nasip olmadı
tabi olmaz 5 vakit namazı kıl
onfan sonra nasip oluyo mu olmuyo mu görürüz h.. herif
Mesaj birleştirildi:
kargo satıcı ödemeli olsun mu
hatta o 5 kuruşu da pazarlık payı olsun mu ? 🙂😁😈
mng değil bana yurtiçi yakın o bile uzakta yine de en yakını oPazarlık Sünnettir 3 ü 5 i Fark Etmez.Bizim Anlaşma Var Mng İle Onunla Yolla Panpa
yurt içi dediğin zaten komple türkiye demek tabi uzak olurmng değil bana yurtiçi yakın o bile uzakta yine de en yakını o
yanlış anladın yurtiçi yakınyurt içi dediğin zaten komple türkiye demek tabi uzak olur
1,3 km filan yanı? uzak olsa nolurdu merak ettimyanlış anladın yurtiçi yakın
Mesaj birleştirildi:
20 dk yürüme mesafesi var
750 metre herhal dur bi ölçüp geliym1,3 km filan yanı? uzak olsa nolurdu merak ettim
7 8 dk ye gidersin canım sende o kadar değil750 metre herhal dur bi ölçüp geliym
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?