En yeni Windows'tan ilk görüntüler

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
En yeni Windows'tan ilk görüntüler


2010 yılında çıkması beklenen windows 7 kod adıyla anılan yeni windows görüntüleri internette yayınlandı.

Görmek isteyenler tıklasın...

 
fake olduğu çok belli oluyor çoğu windows vistadan alınmış
 

Nazy

Üye
Microsoft hayata kingston yada intel in reklamını yapmaz
yani büyük ihtimalle feyk
 

yarimist

Üye
Bu windows 7 ise vista'ya ne diyeceğiz
 
vista Bu yaa windows 7 Falan değiLL
 
orjinal vista resimleri windows 7 falan değil
 

xkadir61

Üye
demekki mikrosoft yanlışlıkla, vista yapmış.
 

schumici

Üye
iyide bu bildiğimiz vista
 
arkadaş ayıptır yaptığın varsa öle bişey resimlerini yolla bakalım ama sahte işlerle boşa uğraşma zaman kıymetli şey anlamazsın belki ama genede söleyelim fake bunlar kaaaarrrrddddeeeeşşşş
 
bide dikkatimi bişey çekti windows 7ultimate diyor iyigüzelde bu 7 sadece kod adı onuda geçtim paket ayrımları en sonunda yapılmazmı vistada öyle olmuştuda
 
bnm bildiğime göre windows 5 çıkcaktı 7 çıkmıcaktı
 

xwp

Üye
aynen ya bildiğimiz wista
 
Bill bir konferans sırasında arkasında bulunan ekranda konu dışında bi anda çıkan bu görüntü aslında Bill amcamızın yapmış olduğu ufak bir espri böyle bir işletim sistemi tabii ki yok
 

emseka

Üye
vistad an alınmıs ama güzell
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...