en uzun saç :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

pelın_

    Konu Sahibi
en uzun saç :)


----------Eklendi @ 09:49:32 ---------- Yazıldı @ 09:49:06 ----------

nasıl yıkıyo nasıl topluyo nerak konusu
 
Tepkiler: backspace11 ve greenmile
ilk resim pek inandırıcı gelmedi bildiğim kadarıyla saç bir yerden sonra durması gerek
 
Tepkiler: 55_BeRKaN_55

pelın_

    Konu Sahibi
valla ben bılmem ama bunn kadar olmasada bı kadın gordum hastanede bıda gorursem fotorafını ceker koyarım bıldıgın 1.85 falan boyun var kadının sacı yarlere degıyo elıyle tutup ole yuruyo ama cok komıkya yopladı sonra tepeden hala topuklarına degıyodu fena bısey yanıı Ç akıl karı dıyıl bence
 
O saçlar ne öyle yahu, berbere gidinde berber para kazansın biraz
 

pelın_

    Konu Sahibi
valla igreç ya okadarda duyıl tamam uzun sac sewerım ama belımde falan ıyı gerısı ne öl e
 
kızın neyin kafasını yaşıyor ya böyle
 

pelın_

    Konu Sahibi
sac haha gece onunla taan adama allh sabır versın o ne ole ya bogulur be ınsan
 

Kral 63

Üye
bende uzun saçlardan nefret ederim
 

pelın_

    Konu Sahibi
ben cok sewerım ama bukadarda dıyıl be ne o atın kuyrugu gıbı hatta buna at kuyrugu demek bıraz ayıp bu daha fazla
 
rapuzel mübarek
 
Tepkiler: Silinen Üye 2149105

pelın_

    Konu Sahibi
pıs ya
 

pelın_

    Konu Sahibi
one öle
 

-efşan

Üye
la bu rapunzel gibi eve manita atar hee
 
Tepkiler: Silinen Üye 2149105 ve pelın_
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...