En ucuz Msn Programı Bing v2.1.2 Türkçe

    Konu Sahibi
En ucuz Msn Programı Bing v2.1.2 Türkçe
Evet İste en ucuz msn programı bu programın dıger msn programlarnda olmayan ve en onemlı ozellıgı Baglı kaldıgınız surede verı harcamıyor sadece yazısmalarda harcıyor


Msn ayarları ıcın
http://www.maxicep.com/java-uygulam...irme-denedim-100-oluyor-arkadaslar-89506.html

Ayrıca bu programda sadece msn degıl chat odasına benzer alanlar var dunya uzerınde o anda bu programla onlıne olanları gorebılır(Yas cınsıyet Ulke ısım ) vs.. ve arkadas olarak ekleyıp konusabılırsınız ...

Türkçelestiren arkadasa tesekurler
Turkcell İnternet ucretlendırme 60 kb= 1 knt
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: ykrz, karpuzinyo, ercanuzuner52 ve 4 diğerleri

osloos

Üye
geçersiz uygulama
 
5300 kullanıyorum ayarları aynen yaptım ama olmuo neden acaba yardım edermisin yada 5300 uygun msn bulurmusun
 
helboy bu program benim telde acılmıyo 6230i
 

ycg35

Üye
hellboy programın içindeki dosyalarda mesela manifest.mf dosyasında bir yerde oynama yaptıysan programın geçersiz uygulama olmasına sebep olursun yani bn bunu yazarken şöle düşündüm rar dosyasına bile by hellboy123 yazmışsın ya belki programın isminede eklemişsindir o yazıyı diye düşündüm eğer öyleyse yanlış yere eklemişsindir. öyle değilsede programı indir nerden indirdiysen tekrar upload et buraya
 
    Konu Sahibi
ya yok programın ıcerıgını enlemedım bende calısıo tekrar tekrar ındırıp tele attım calısıo


Rar sız sekılde tekrar upload edildi
 

Ekli dosyalar

    Konu Sahibi
suan bir sorun varsa belırtınız
 

iskenlii

Üye
teşekürler mig33 beta gibi değildir
 

msdony

Üye
tşkler hellboy bi deneyelim
 
    Konu Sahibi
Tesekkurler yorumlarınız ıcın
 

rastbin

Üye
ya arkadaşım telefon markası eskı dıyor acmıyor :S halbusukı 61311111
 

ferit126

Üye
çok saol guzel paylaşım
 

eQooo

Üye
k750 i de çalışıyor...saol dostum...