Hellboy®
Üye
-
Konu Sahibi
-
geçersiz uygulama
geçersiz uygulama
bende calısıyorevet benim 6300'da "geçersiz uygulama" diyo. bir bakiver istersen
ya yok programın ıcerıgını enlemedım bende calısıo tekrar tekrar ındırıp tele attım calısıohellboy programın içindeki dosyalarda mesela manifest.mf dosyasında bir yerde oynama yaptıysan programın geçersiz uygulama olmasına sebep olursun yani bn bunu yazarken şöle düşündüm rar dosyasına bile by hellboy123 yazmışsın ya belki programın isminede eklemişsindir o yazıyı diye düşündüm eğer öyleyse yanlış yere eklemişsindir. öyle değilsede programı indir nerden indirdiysen tekrar upload et buraya
suan sorun yok dımı calısıyor ?teşekürler mig33 beta gibi değildir
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?