En şık android telefonları

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

H.TOGAN

Üye
Bir gs3 kullanıcısı olarak ; tasarımda htc one x i tek gecerim
 

15097

Üye
galaxy note'u cok begeniyorum
 
Xperia arc s in tasarmı xperia s ten daha güzel bence xperia pro nerde
 
s2 ace r y birbirini andırıyo tip olarak
 
tasarım şıklık derseniz sadece ben xperia ray derim .ama sadece tasarım ve şıklık yönnden
 
Lg optimus black de cok iyi bana gore
 

bertinos

Üye
İdeos X5'i unutma derim peşinden az kişi koşmadı zamanında
 

fuko08

Üye
kesinlikle neo v ellerim büyük ama tam oturuyor. ayrıca ışık sensörleri ve ön kamera çok şık
 
Hort olmuş bir konu ama bence Galaxy Ace 5830
 
Tepkiler: Kingmortall

aleranol

Üye
Benxe en iyi tasarim one x te nezaman incelemek icin gitsem kalbim hizla atiyor cok tatli bir telefon. S3 ise oyuncak gibi. S2 ve alti digerlerinin tasarimi ise iphone dan calintinoldugu icin bisey diyemem. One x ten sonra en iyisi bence not2dir. Ne yumusak oyuncak gibi ne de calinti.
 
Samsungun tasarımları hoşuma gitmiyor ama s3 güzel bir o güzel zaten bence. Htc zaten çok başarısız bu konuda ama sağlam yapıyor hele klavyeli bir cihazı var bildiğin hesap makinesi gibi duruyor tip olarak bence en iyisi beyaz xperia arc s
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...