Benxe en iyi tasarim one x te nezaman incelemek icin gitsem kalbim hizla atiyor cok tatli bir telefon. S3 ise oyuncak gibi. S2 ve alti digerlerinin tasarimi ise iphone dan calintinoldugu icin bisey diyemem. One x ten sonra en iyisi bence not2dir. Ne yumusak oyuncak gibi ne de calinti.
Samsungun tasarımları hoşuma gitmiyor ama s3 güzel bir o güzel zaten bence. Htc zaten çok başarısız bu konuda ama sağlam yapıyor hele klavyeli bir cihazı var bildiğin hesap makinesi gibi duruyor tip olarak bence en iyisi beyaz xperia arc s