en sevdiğiniz araba ne?

    Konu Sahibi
en sevdiğiniz araba ne?
benim ki bu
 
Hey allahım yha bu ne tURKCELLe ne alaka ? Yeni hat alana bu modeli mi weriyorlar
 
    Konu Sahibi
bundan güzel araba var mı! konfor,turbo,nitro filaN varsa söyleyin
 

teomaxi

Üye
mustang ford vazgeçmem
 

Salihyet

Üye
Modifiye ve motorlu taşıtlar bölümünde
 
    Konu Sahibi
şaka maka bi yanada benim en sevdiğim araba ford mustang, bu araba porscheyi hatta lamborginiyi bile solluyor.Yanlız ingilterede sollayamıyor çünkü orada şağdan geçilir
 

ash54

Üye
tabiki Mercedes Mclaren SLR (daha iyisi yok)
 
    Konu Sahibi
ford mustang ta ısrarlıyım
 

ttrrkk

Üye
hepiniz yıkılın en iyisi murat 123
 

nec46

Üye
nasıl olursa olsun "hacı muro"nun hastasıyım...
 
    Konu Sahibi
mustangla kapıştır bakim 5500 motor var
 
    Konu Sahibi
o da iyi ama ticari araç o
 

Consul9

Üye
bugatti veyronu değişmem...