En sevdiğin oyun

Uhops

Üye
    Konu Sahibi
En sevdiğin oyun
Herkes en sevdiği oyunu yazsın;benim prototype2
 
farcry3 . Battlefield3, nfs underfrand2
 

omr bşr

Üye
gta, pes, fifa, cs, fm, nfs ama gerçek kral super mario
 

Mufche

Üye
jad dynasty , cs 1.6 , pes13.
 

Uhops

Üye
    Konu Sahibi
Hepinize prototype 2 yı tavsiyele ediyorum
 
hee onu oynuyom şuan görüntü kalitesi falan bayi iyi gerçekçi oyun
 

Uhops

Üye
    Konu Sahibi
Bana özel gücü olan kahramını kullandığımız bilim kurgu oyunu önerirmisiniz.(iyi kavga eden değil özel gücü olan)örn;spıderman.prototype.x-men.
 

Akıncı

Üye
Call Of Duty ve Pes serileri
 

ka_za

Üye
Pes fifa fm cm gta ve cod
serileri
 

Uhops

Üye
    Konu Sahibi
L a noırede cok guzel tam bir dedektıflık oyunu.ingilizceniz iyiyse tavsıye ederım
 
age of empires 2, pes fifa vb ha birde captain tsubasa
 

sena5135

Üye
call of duty assasin creed medal of honor pes serileri