En Sevdiğim Arkadaşlarım

şimdi okuyabildim geçmiş olsun... ama işlerin düzelmesine sevindim... tekrar geçmiş olsun...
 
Kanka valla yeni okudum olayı!!! Geçmiş olsun kardeşim yaa!!..

Walla bu adamlara ne denir bilemem!!..

Sen arkadaş die seslenmişşin ama ben farklı seslenirdim!! Anladın sen!!..

Kardeşim Çok üzüldüm yaa

Ama giden araba olsun zaten yenisi geliyomuş ama dostum sana tek şey diyeyim!!..

Biz nden kaybediyoruz herkesi kendimiz kadar samimi ve içten sanıyoruz!!!..

Bencede şikayetçi olman doğal!!..

Kardeşinin geçen günlerini nasıl geri verecekler!!..

Senin yüzüne nasıl ve ne şekilde bakacaklar!!..

diyecek söz bulamıyorum!!..

Çok geçmiş olsun dostum!!
 

cllgr

Üye
büyük geçmiş olsun kardeşim,bu kadarda olmaz dedirten cinsden başına gelen.söylüyecek söz bulamıyorum bununla geçmiş olsun tekrar.
 
    Konu Sahibi

herkez dengini buluyor bana uymadı kendileri gibi biriyle muhattap olurlar
 
en güzel zamanlarını en kötü yerde seçmeyi kabullendiler
dün üniverstideydi bugün hapisde
 

tomruk

Üye
Büyük geçimiş olsun...

Televizyonda bir haber izlemiştim. Kadına eski bir arkadaşı misafir geliyor. Sonra Polis eve baskın yapıyor. Meğer o eski arkadaş sahte para basıyormuş. Ve onu misafir eden kadın, sırf eski bir arkadaşını geri çeviremeyeceğinden yıllarca hapis yatıyor.

Bu devirde kimseye güvenmeyeceksin...
 

D3N1Z

Üye
geçmiş olsun kardes duzelmesine sevindim umarim basina bir daha boyle bir olay gelmez
 
geç kaldım

başınızdan geçenleri bir bir okudum.olayların kısmen çözülmesine sevindim..tekrar geçmiş olsun
 
kardeşim yeni okudum çok gecmiş olsun
herkesin hesabı er yada geç kesilecektir
 
    Konu Sahibi
eyv sağolun
chona hersey yolunda girdi yorumun için tşk
 

Altun.

Üye
psi. yueni okudum yazıyı çok üzüldüm ama hakeden hakettiğini alacaktıe. Düşmez kalkmaz bir ALLAH var. Nese durum biraz düzelmiş. işallah herşey dahada yoluna girer. Canını sıkma biz hep burdayız.
 

PALA.

Üye
@pskolojik maynağ böyle dost düşman başına demişler. İnsan bazen acı tecrübeler ediniyor.
Hayvanlara insanlardan fazla güveniyorum, en azından hayvan her zaman hayvanlık yapıyor.
Olayın üstünden belki 11 yıl geçmiş ama 11 asırda geçse bu sonuç değişmez...
 
Tepkiler: MAERKEK