en sade navigasyon programı hangisi sizce

    Konu Sahibi
en sade navigasyon programı hangisi sizce
arkadaşlar c6 01 telefonumdaki nokia navigasyonu kaldırdım bana daha sade stabil sadece haritayı gösterecek yol tarifi 3d grafikleri olmayan minumum kasan bir navigasyon programı gerekiyor malumumuz zaten c6 menüye girerken bile kasan bir cihaz kaldı ki o navigasyon bence çok ağır telefona
 

achambo

Üye


kardeş benim telefon hiç kasmıyo menüde özellikleri aynı seninki neden kasıyo bilmiyorum.
nokianın haritaları kadar detaylı çevrimdışı program yok ayrıca nokia kadar stabiller mi bilmiyorum ama sana bir kaç program linkini atayım beğenirsen kullan ben kullanmadım hengisi iyi bilmiyorum

- - - Eklendi - - -

http://www.maxicep.com/symbian-3-ha...rkce-turkiye-dahil-dunya-haritasi-707384.html
http://www.maxicep.com/symbian-3-ha...ve-v10-1-15-s60v3-s-1-3-tam-surum-443537.html

- - - Eklendi - - -

http://www.maxicep.com/symbian-3-ha...i-garmin-v5-00-50-resimli-anlatim-542569.html
http://www.maxicep.com/symbian-3-ha...ta-turkce-s-3-anna-belle-unsigned-650044.html

orjinalden başka bunlar var
 
    Konu Sahibi
yandex ilgimi çekti gibi deniyorum neticeyi tekrar buraya yazacağım tesekkurler dostum
 
    Konu Sahibi
haklısın dostum en iyisi nokia