en kolay ameliyat

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

yassose

Üye
    Konu Sahibi
en kolay ameliyat
>>Dört cerrah,hangi meslek sahiplerinin en kolay ameliyat
>>edildiklerini tartışıyordu.birinci cerrah, en kolay ameliyat edilen
>>kişilerin muhasebeciler olduğunu söyledi:
>>"neşteri vurup karınlarını açtığım zaman tüm organlarının üzerinde
>>birer rakam görüyorum ve bu da ameliyatımı kolaylaştırıyor" dedi.
>>İkinci cerrah, elektrik teknisyenlerinin ameliyatlarının daha kolay
>>olduğunu ileri söyledi:
>>"elektrikçilerin karınlarını açtığımda tüm organlarının ayrı bir
>>renkte olduğunu görüyorum" dedi. "bu da işimi çok çok
>>kolaylaştırıyor."
>>Üçüncü cerrah, kütüphanecilerin en kolay ameliyat edildiklerini
>>söyledi:
>>"tüm organları görevlerine göre sınıflandırılmış ve özel yerlerine
>>yerleştirilmiş" dedi.
>>Dördüncü cerrah ise, en kolay ameliyat edilen meslek sahiplerinin
>>politikacılar olduğunu ileri sürdü.
>>"neşteri vurup içlerini açtığınız zaman bomboş bir alanla
>>karşılaşıyorsunuz" dedi.
>>"ne kalp var , ne omurgası var, ne kafa var, yalnızca kocaman bir
>>mide var…"
>>
 
Aslında Politik Kaçıyo ama düşündürücü bi fıkra!!!
 
yoo ben hiç düşünmedim, hemen okeyledim... eeee doğruya doğru....
 

yassose

Üye
    Konu Sahibi
neresi dusundurucu politikacilar oyle degilmi yinede yorumlariniz icin tesekurler
 
arkadaşlar düşündürücü de ben de 2 gün önce ameliyat oldum parmagımdan artık tek elimle yazcam
çok üzgünüm 1 hafta sitemize giremedim nese inş çabucak iiiileşir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...