En İyisi Ol !!!

Nedved

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
En İyisi Ol !!!



EN İYİSİ OL


Dağ tepesinde bir çam olamazsan
Dere Vadide bir çalı ol; fakat
kenarındaki en iyi çalı sen olmalısın ;
Ağaç olamazsan çalı ol.
Çalı olamazsan bir ot parçası ol
Bir yola neşe ver ;
Bir mis çiçegi olamazsan bir saz ol
Fakat gölün içindeki en canlı saz sen olmalısın
Hepimiz kaptan olamayız, tayfada olmaya mecburuz,
Burada hepimiz için bir şey var
Yapacak büyük işler var, küçük işler var
Yapacağımız iş , bize yakın olan iştir.
Cadde olmazsan patika ol;
Güneş olmazsan yıldız ol;
Kazanmak , yahut kaybetmek ölçü ile değildir
Sen her neysen onun en iyisi olmalısın…




Ya olduğun gibi görün;
Ya da göründüğün gibi ol...
 

Nedved

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
yorumlarınız icin tskler
 
Ya olduğun gibi görün;
Ya da göründüğün gibi ol...
stratejik ve hayli anlamlı bir söz mevlanam saygıyla anıyorum ...
 

xkadir61

Üye
ama melesef bu kelimeyi benimseyenler, kendilerini bu tabire uygun gören bazıları. ne yollara düştüklerinin farkında değiller.
 
Konuyu nereye saptıryorsun Sadece teşekkür etmen kafiydi Kadirciğim
 

Nedved

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
valla ben de anlamadım...damardan girdi yine Kadir ama hadi hayırlısı...
 

xkadir61

Üye
diyorumki herkes o deyimdeki gibi olduklarını sanıyor.