En iyisi Kazım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
En iyisi Kazım


Fenerbahçeli taraftarlar, Colin Kazım'ı G.Antepspor maçının yıldızı seçti.


F.Bahçe'nin G.Antep maçına yedeklerle çıkmasının yankısı sürerken, taraftarlar en çok Colin Kazım'ı beğendi. fenerbahce. com'daki ankette "G.Antep karşısında en çok hangi futbolcumuzu beğendiniz?" sorusuna 53 bin 138 kişiden yüzde 34.5'i (18 bin 347 kişi) Colin Kazım yanıtını verdi.

Ankette ikinci sırada yüzde 28.5 (15 bin 166 kişi) oy oranı
ile Semih yer aldı. Taraftarların en az beğendiği isimler ise Can Arat ve Gökhan Gönül oldu. Öte yandan Colin Kazım, "Eğer daha çok oynarsam takıma katkım artar. Kendime güveniyorum. Oynarsam başarılı olurum" diye konuştu.
 
Adamda varya tam futbolcu tipi var ya.Çoksempatik.

Top sürüşü ve koşu stili göze hoş geliyor.
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Top ayağına çok yakışıyor bence.
 

ouSahin

Üye
Mehmet Yozgatlının Yerini dolduruo çoq süper bir oyuncu inş. deqeri bilinir..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...