Tavsiye En Iyi Ses Kayıt Programı Hangisi?

    Konu Sahibi
En Iyi Ses Kayıt Programı Hangisi?
derslerde ses kaydı için kullanacağım bir program arıyorum. Dakka sınırlaması olmayan kullanımı güzel program önerebilir misiniz acaba?
 

csH

Üye
 
Tepkiler: csforever ve aamet1991

4MaGuS

Üye
ben bunu öneririm çok güzel bir program
 
Tepkiler: aamet1991 ve igordom

igordom

Üye
ben bunu öneririm çok güzel bir program
banada lazım olabilir yarın bir denerim beğenirsem artık dersleri kayıt altına alırız umarım iyi kayıt alabilir dersteyken ve tuş kilidi kapalıyken kayıt edebilmesi çok iyiymiş bide çok pratik saniyeye basıyon başlıyo basıyon duruyor kaydediyor sonra isim filan değiştirebiliyorsun istersen notta ekleyebiliyorsun
 
Değerli kardeşim derslerine iyi çalışmanı öneririm yaş ilerledikçe insan yaptığı hatları iyi anlıyor.
 
Tepkiler: aamet1991

4MaGuS

Üye
aynen güzel bir program sorun yaşamazsın bunda ben uzun kayıt yapmadım hiç ama dene bir olmadı buna benzer başka programlar araştırısın ben n73de uzun kayıt yapamıyordur zor durumda iken vidyo kayıt yapıyordum sende olmadı en kötü işine yarar bir prgoram bulamzsan öyle yaparsın anca bu işini büyük ihtimal görücek gibi
 
6300 ile 50 dakika seminer kaydetmiştim. ara verilmese devam ederdi. sesi salondan aldığı için çok iyi değildi. ama işimi gördü. daha sonra nokia c5-00 telefon almıştım. onun ses kayıt kalitesi çok güzeldi. onunla kendime kpss ders kayıtları yapıyordum. ahh eski günler ahhh )
 
    Konu Sahibi
evet arkadaşlar, önerilerinizi aldıktan sonra marketteki nerdeyse tüm record programlarını indirdim. bazılarında dakka sınırı var satın al diyor, satın almaya razıydım. deneme sürümü halinde denedim ve içlerinde en iyi ses kalitesini veren ;



ayrıca diğer programların çoğunda dosyayı bilgisayara atmama yarayacak bir yol yok. hepsinde skydrive ile upload etme, bi tanesinde dosyayı mp3'e çevir yazıyodu. yani mp3 yapıp kaydetmemize olanak veriyodu. ancak free recorder'de doğrudan connect pc yaparak bilgisayara bağlamak mümkün.

free olmasıyla beraber, ilk kayıtta 1 saat, sonraki kayıtlarda 2 saat süre veriyor. bu yeterde artar benim için. dediğim gibi deneyimlerim sonucunda free recorder'ı en iyi olarak seçtim. konu kilit
 

4MaGuS

Üye
benim anca uzun deneme şansım oldu ancak minirecoder da arkada tiz sesi oldugunu farkettim acaba bu free recoder da tiz nasıl acaba
 
Yivosoft recorder var. İngilizceydi Türkçe yaptım kilit ekranındayken kayıt yapılabilir (gizli) 2 güne tr dil ile guncellenir
 
    Konu Sahibi
bunda tiz ses olmuyor ama her sesi alıyor, arkada birinin öksürmesi yandakinin fısıldaması her şeyi alıyor
 
Beyler bende hepsine baktım ve mini recorder en iyisi emin olun. Hepsiyle 30dk kayıt yaptım ve sadece bir tanesi onu skydrive upload edebildi. Diğerleri yüklerken hata veriyor. Bende dersleri ses kaydına aldığım için uzun oluyor. Uygulama aynı zamanda mp3'e çevirip hafıza kartını kayıt yapıyor Yani En iyisi şu=>
 

jepaq

Üye
arka planda çalışmaya devam eden kaydedici var mı ? denediklerim ana ekrana dönünce durduruyor kaydı.