en iyi cep markası

EN İYİ CEP MARKASI

  • A)NOKİA

    Kullanılan: 53 82.8%
  • B)SAMSUNG

    Kullanılan: 2 3.1%
  • C)SONY ER.

    Kullanılan: 8 12.5%
  • D)MOTOROLA

    Kullanılan: 1 1.6%

  • Kullanılan toplam oy
    64
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

bjka

Üye
    Konu Sahibi
en iyi cep markası
Cevaplarınızı Bekliyorum

--------------- Ekleme ---------------

Harika
 

leiche

Emekli Yönetici
tabiki nokia
 

CanceR

Üye
nokiadan şaşmadım kolay kolayda şaşmam
 

sekoda9

Üye
nokia dan sasmam tabiki nokia
 

Tec/-/no

Üye
Kişiye göre değişir. eğer şıklık arıyorsan samsung eğer özellik ve kalite arıyorsan Nokia Sağlamlık arıyorsan sony ericsson Motoralaya yorum yapamıcam
Benim şahsi fikrim Nokia
 

king512

Üye
herkes nokıa diyo ama bence s.e fena değil
 
Soru mu bu şimdi?

******* NOKİA*******
 

safakk

Üye
aynı soru belki 100. kez soruluyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...