ya inanamıyorum bazı arkadaşlara.avast en iyisi demişler hemde home olana.bedeva bi proğram avast home.iğrencin en önde gideni.şuan en iyisi kaspersky.kaspersky beğenmediysen boşuna başka arama.ozaman deepfreze kullan.
mcafee en iyisi %100 e en yakın pro kasperskiye gelirsek tamam kaliteli bi pro ama bilgisayarı gereksiz yere kasıyor sebebide su; kaspersky her taramadan sonra dosyalara kendine özel dosyalar ekler bir daha taradığında burdan geçtiğini görmek için işte buda kasmalara sebep oluyo
ya inanamıyorum bazı arkadaşlara.avast en iyisi demişler hemde home olana.bedeva bi proğram avast home.iğrencin en önde gideni.şuan en iyisi kaspersky.kaspersky beğenmediysen boşuna başka arama.ozaman deepfreze kullan.
kendisine ayrı bir bilgisayar verilecekse kur nortonu kasperskyi sömürsün bir başına pc yi. yok aynı pc de olacaksa ödüllerin kimlere gittiği belli Nod32
Anti virüs programlar içinde makineyi yormayan güncellemeleriyl cillop gibi kalabilen bir kespersky birde nod32 var. Norton makineyi ne kullanirsan kullan kasiyor, verimli degil kullandiginda sen nortona mi norton sana bi çalisiyo belli degil . Avast, McAffe..gibi programlar düsünülen kadar güclü degil
beyler avast ıı dıyen arkadaslar ozellıkle avast vırısı tamamen sılmez bunu bılın kendı klasorunde depolar yanlıslıkla kaldırmayı denersen bu klasordekı vıruslerı bılgıne yayar ve format caresızdır kaspersky varken sız daha ne arıyorsnuz anlamıyorumdaha ıyısı sımdılık yok