En İyi Antivirüs Programı Hangisi ?

En İyi Antivirüs Yazılımı Hangisi ?

  • Kaspersky

    Kullanılan: 76 32.8%
  • Bitdefender

    Kullanılan: 7 3.0%
  • Avira

    Kullanılan: 12 5.2%
  • Eset

    Kullanılan: 70 30.2%
  • Norton

    Kullanılan: 17 7.3%
  • Avast

    Kullanılan: 26 11.2%
  • AVG

    Kullanılan: 13 5.6%
  • G-Data

    Kullanılan: 4 1.7%
  • F-Secure

    Kullanılan: 1 0.4%
  • Panda

    Kullanılan: 4 1.7%
  • Comodo

    Kullanılan: 2 0.9%
  • FortiCilent

    Kullanılan: 0 0.0%

  • Kullanılan toplam oy
    232

ABC

Üye
avast pro veya home ikisi de çok güzel
 
ya inanamıyorum bazı arkadaşlara.avast en iyisi demişler hemde home olana.bedeva bi proğram avast home.iğrencin en önde gideni.şuan en iyisi kaspersky.kaspersky beğenmediysen boşuna başka arama.ozaman deepfreze kullan.
 
mcafee en iyisi %100 e en yakın pro kasperskiye gelirsek tamam kaliteli bi pro ama bilgisayarı gereksiz yere kasıyor sebebide su; kaspersky her taramadan sonra dosyalara kendine özel dosyalar ekler bir daha taradığında burdan geçtiğini görmek için işte buda kasmalara sebep oluyo
 

adam haklı ama cevabı vermekte biraz geç kalmış galiba...
 

beti_21

Üye
arkadaşlar en iyi virüs programı nod32. tavsiye edilir...
 

yassose

Üye
bencede en iyisi karspersky
 
NOD32 Kullanıyorum Tavsiye ederim düzenli olarak kendini güncelliyo hiçbirinin bulamadığını bulyo EN İYİYSİ Budur
 
kendisine ayrı bir bilgisayar verilecekse kur nortonu kasperskyi sömürsün bir başına pc yi. yok aynı pc de olacaksa ödüllerin kimlere gittiği belli Nod32
 

semih_sk

Üye
kaspersky virusun kokunu kurtuyo
tavsiyemdir
 
mcafee , nod32 , kaspersky(öneridigim)
 

etrusk

Üye
Anti virüs programlar içinde makineyi yormayan güncellemeleriyl cillop gibi kalabilen bir kespersky birde nod32 var. Norton makineyi ne kullanirsan kullan kasiyor, verimli degil kullandiginda sen nortona mi norton sana bi çalisiyo belli degil . Avast, McAffe..gibi programlar düsünülen kadar güclü degil
 

Ju57

Üye
beyler avast ıı dıyen arkadaslar ozellıkle avast vırısı tamamen sılmez bunu bılın kendı klasorunde depolar yanlıslıkla kaldırmayı denersen bu klasordekı vıruslerı bılgıne yayar ve format caresızdır kaspersky varken sız daha ne arıyorsnuz anlamıyorumdaha ıyısı sımdılık yok
 

neonxc

Üye
Kaspersky kullanıyorum. Dreamwerenin renk kutusunu açmasnını bile engelliylor.
Gücü ancak Garibanlara yetiyor sağlam bir virus çıktımı hemen kaçıyor
 

hügo

Üye
herkes panda en iyi virüs programı diyo