## En Güzel Masa üstü kimde?##

karides

Üye
    Konu Sahibi
## En Güzel Masa üstü kimde?##
Evet en güzel masa üstü kimde bakalım. Oyun basit. Herkes masaüstünün ekran görüntüsünü çekecek. Bir sonraki de beğenip beğenmediğini söyleyecek.
Oyun "masaüstünün sık değiştirilmemesi nedeniyle" fazla uzun sürmez veya çok talep görmez. Ama sizin masa üstünüzü merak ettiğim için bu oyunu başlatayım dedim. Önce ben vereyim.
 

Altun.

Üye
internet kafede olmasam koyardım bundan daha ii ama söz laptopla bağlanıp koycam bu arada sen hangi vista pack i kullanıyosun yada skin programın ne??
 

karides

Üye
    Konu Sahibi
internet kafede olmasam koyardım bundan daha ii ama söz laptopla bağlanıp koycam bu arada sen hangi vista pack i kullanıyosun yada skin programın ne??

sen önce bir koy da sonra uzun uzun paylaşırız (birimizde olmayanından bir diğeri). Di mi yani?
 

omayra

Üye
Benim masa üstüm seninkinden güzel, çok şirin bi kedi resmi var ama ben buraya onu koymasını bilmiyorum.. Ama görsen, bayılırsın
 

karides

Üye
    Konu Sahibi
Tamam sana bir iki ipucu vereyim. Masaüstüne gel, daha sonra "PrtScn" tuşuna bas. Bir hareket olmaz; ama görüntü "ram"da kayıt altına alınır. Sonra bir bitmap resmi aç oraya yapıştır de(ya da daha kolayı ctrl+V tuşuna bas). Masa üstünün resmi işte karşında. Boyutu büyük olabilir resmin dikkat et, küçülttükten sonra koy da görelim o şirin masaüstünü
 

omayra

Üye


Söylediğini yaptım ve oldu. Bakın kediciğe. Benim oğluşumun gözleri böyle iki renk değil; ama o da çok tatlı.
 

a21a

Emekli Yönetici
Benimki bu..

 

karides

Üye
    Konu Sahibi
Arkaplanın çok hoşuma gitti. Sade ve etkileyici. Bna gönderirsen sevinirim. Rapid veya başka bir yolla.
 

GuNSTuR

Üye
benımkı az dağınık toplayınca koysam olurmu
 

MicRoP

Üye
Karides Senin Masa üstünde Sagda Takvimi Neyse Işte Onu Radipten Felen Paylaşırmısın
 

enigma

Üye


mac evde onuda çeker yolarım
 

Kaptan

Üye
buda benden

 

iremm

Üye


--------------- Ekleme ---------------

bu da benden saka saka
 

safakk

Üye
ya ben hala nası fotografını çekicem anlamadım yav