En Güzel Imzalar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
En Güzel Imzalar
o beni unutacak,birine alışacak...
"..iki kez acınacak yerdesin..."

















 
bi imza denemesi yapalım

--------------- Ekleme ---------------

şimdi oldu glb
 

YsF_90

Üye
güzel imzalar ellerine sağlık. ama ben Oğuz Şahin abimin yaptığı imzayı kullanmayı tercih ederim. yinede paylaşım için teşekkürler
 

hidayet

Üye
teşekkürler güzelmiş
devamı oldukça buraya eklersin kolay gelsin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...