en genç üniversiteli

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

tarxhn

Üye
    Konu Sahibi
en genç üniversiteli

6 aylıkken yürümeye başladı, bir yaşında konuşmayı söktü. Şimdi 7 yaşında ve üniversitede !
Singapurlu anne ve İrlandalı babanın 7 yaşındaki dahi çocuğu dünyanın üniversiteye en erken giden öğrencisi olmaya hazırlanıyor

Yürümeye altı aylıkken başlayan Ainan Celeste Cawley, bir yaşında konuşmayı söktü. Üç yaşına geldiğinde gördüğü bütün objelerin üç boyutlu resmini rahatlıkla çizebiliyordu. Yaşıtları ilkokula başlarken o kimya kitapları okumaya başladı ve 6 yaşında lise son sınıf düzeyindeki tüm kimya sorularına doğru cevap verdi. Daha sonra da Singapur’da kendi yaşındaki öğrencilere uygulamalı fen dersi anlattı. Ainan şimdi 7 yaşında ve dünyanın üniversiteye en genç giden dahisi olmaya hazırlanıyor.

DAHİYE ÜNİVERSİTE ARANIYOR

Ailesi dahi çocuklarını kabul edecek bir üniversite bulabilmek için dünya çapında araştırma yapıyor. Annesi, çocuğunun hayata daha gerçekçi baktığını belirterek, “Üç yaşında ona bir pelerin aldım. Superman oldun dedim, Havaya zıpladı ve ‘Öyle bir şey yok. Gördün mü uçamıyorum’ diye pelerini çıkarttı” dedi. Babası ise, “Bu yaştaki çocuğu bir üniversite kabul edebilecek mi? Eğer kabul edilmezse büyük kayıp olacak” dedi.

<span style="margin: 0px; padding: 0px; color: rgb(102, 102, 102); font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; text-align: justify; font-size: medium; font-weight: bold; "><em style="margin: 0px; padding: 0px; ">[video=youtube_share;UB7zhUj0XYM]http://youtu.be/UB7zhUj0XYM[/video]
 
Tepkiler: pelın_

_RYUK_

Üye
bizden neden böyle kimse çıkmiyor
 
ben de böyleydim, beni 6 yaşında üniye almadılar diye hayattan soğudum
 
Tepkiler: OttomaN TigeR ve Oğuzhan
çocuğun adını aynen diye okudum
 

balcolu

Üye
beni de 5. sınıftayken 6. sınıfa atlatacaklardı. Fakat annem sıcak bakmadı bende istemedim.
 

Superfan

Üye
Bende 9 aylıkken yürümeye başlamıştım ama neyse.Böyle haberlerden nefret ediyorum.Bu çocuk kim olursa olsun olsun Einstein ve karavahset ikilisini bozamaz.Az uğraşmadık Albertle.Neyse
 
ben bu kadar degilim de ; uc yasinda okumayi ogrenmistim
 

pelın_

her normal çocuk gıbı 6 yaşında yzı yaıyodum bu anormal bişey
 

KayraBey

Üye
Bende 3.sınıfta 4'e geçecektim ama olmadı.Önümü kesenler utansın
 
Direk üniversiteyi rüyalarında görürler...
 

Superfan

Üye
Ben eski sistemi seviyorum. 6 da anaokulu ve 7 yaşında 1.sınıf.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...