En beenilen telefon

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

*-king-*

Üye
    Konu Sahibi
En beenilen telefon
arkadaşlar bende 5800 var alalı 1 ay oldu aldıgım an bu sıteye kostum ıyıde yaptım.dusunuyodum 5800 mı alsam 6600i slıde mı dıye veya 6700 slıde mı sonra bunu aldım
sızce hangısı daha ıyıydı ıyımı olmujs kotumu olmus aldıgım
 
Tepkiler: yasin1587
en başta söyleyeceklerim şunlar:

herkes 5800 a sorunlu diyor ama ne sorunu var anlamıyorum.kamera ayarı yaparsan görüntü güzel çıkar.ısınma sorunu dediler hiç öyle birşey yaşamadım.gece çekimi ve batarya süresi biraz düşük.tek sorun bu.2 gün dayanıyor.

o fiyata daha iyi bir telefon varsa 'sorunlu telefon' diyen arkadaşlar söylesin.

dokunmatik ekran.multi touch yok ama 500 tlye de bu kadar olur.iphone almıyorsunuz ki ;D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...