EmoLara Ne oldu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Emo+apaçi=zebra tamalamasıda olabilir yakında.
 

Lina_TR

Üye
facebookta paylaşım yapıyorlar
 

Dafny

Üye
Gittiler
 
Tepkiler: Elektr0

enkazcı

Üye
hilal cebeci gibi ramazanda olmıcaklarını söylemişlerdir
 
Tepkiler: Şehriyar

Mert

Üye
Geçenler de safkan bir apaçi gördüm.
 
apaçi apaçi diyip durmayın uyuz oluom o özenti icatlara. Sizi duyup çıkmasınlar ortaya.
 

tragedie

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Hiç Kimsede Ben emoyum Demiyor Arkadaş Herkez veryansın ediyor
 
Tepkiler: Dafny
ilginç ya nerdeler harbi
 
Tepkiler: tragedie

Necmati

Üye
Yeni bir sistem yaratılacakmış

Emoçi



Hadi Kaçalım yol yakınken
 

pelın_

valla yoklar olmasınlarda ne o öle yaa
 

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Apaçiler bizim ilçeyemi göç ettiler acaba Mahallede sokakta hep apaçi var Ama Emo göremedim hiç :S
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...