Emektar bir Köprü......

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Emektar bir Köprü......

Bizde acaba Böyle olacakmıyız............?
 
Tepkiler: halil1024

Altun.

Üye
döküntü gibi daha çok sağlama benzemyr geçilmez
 
evet geçilir belki ben geçerim su da çok güzel akıyor
 
emektar olduğu belli ama geçemem ordan..
 
    Konu Sahibi
Şu anda geçiliyor hatta üzerinde zıpladım
 

looney

Üye
üflesen yıkılıcakmış gibi duruyor
 
    Konu Sahibi
Resim üzerinde biraz oynama yaptım ben mesela akasuyu renklendirip köprüyü soldurdum ama güzel oldu yaa
 
    Konu Sahibi
Bizim köprü bayağı ilgi gördü gibi
 

deimos18

Üye
su derin değilse geçerim ben
 

e_r_EN

Üye
sırat köprüsüne hazırlık gibi bişey o ya allah rahat geçirsin ne diyim
 

hidayet

Üye
bundan daha emektar olanından geçtim ertesi günü geri geldiğimde gördümki sizlere ömür taşlara basa basa zor geçtim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...