elveda symbian

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
elveda symbian
arkadaşlar samsung galaxy s2 alarak symbian defterini kapattım hepiniz kendinize iyi bakın allaha emanet olun symbian ailemm.
 

emreli01

Üye
ne diyelim hayırlı olsun yine bekleriz
 
    Konu Sahibi
inşallah kardeşim ben buralardayım gelirim devamlı symbiana
 
    Konu Sahibi
eyvallah abi saolasın
 
Hayrını görürsün inşallah.En önemlisi pişman olmaman.
 
bu konuları bu aralar çok görür oldum hayırdır inş. Oralarda kendine dikkat et soğuktur oralar.
 
Birisi gider digeri gelir!!!
Bende 603 almayi dusunyorum ne dersiniz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...