Elveda Symbian

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

adnroidciler klübüne hoşgeldin gardaş çok doğru bir seçim yapmışsın sen symbiancılara bakma, moralini bozmasınlar..
 
Tepkiler: Silinen Üye 94869

den1905

Üye
Bende mahkeme sonucunu bekliyorum inşlh hakem heyeti olumlu karar verirde para iadesini yaparlar. S3'den cok kvk'dan çektim. Para iadesi alırsam ilk işim akılsız birtane telefon almak olucak hayırlı olsun arkadaşım.
 

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap


adnroidciler klübüne hoşgeldin gardaş çok doğru bir seçim yapmışsın sen symbiancılara bakma, moralini bozmasınlar..

+1

Nedir bu isim bağlantısı? Symbian mı zamanında İstanbul'u fethetti de mi böyle aşık oluyorlar
 
Tepkiler: abandonware

iyavuzoz

Üye
symbian olmasaydı android olur muydu bilmem
 
Tepkiler: HacKLess

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Symbian olmasaydı Android olmayacaktı bu yüzden mi Symbian yani
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...