Elmalı ıhlamur yaptım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Yunkaai

Üye
    Konu Sahibi
Elmalı ıhlamur yaptım
Yazın binbir zahmetle topladığım ıhlamurları şimdi büyük bir zevkle içiyorum
 
Afiyet olsunda kardeşim burada bununla ilgili konu açman doğrumu sence? Alabilen var alamıyan var
 

Yunkaai

Üye
    Konu Sahibi
Afiyet olsunda kardeşim burada bununla ilgili konu açman doğrumu sence? Alabilen var alamıyan var

Bilek gücü arkadaşım.Ben 1 ay uğraştım.Topladıklarımın %80 ini dağıttım.Bana kala kala yarım kilo kaldı.Şahsen içim rahat.
 
ihlamur ağacı olan var olmayan var
 

iyavuzoz

Üye
sonuçta sıcak su da zor bulunur

- - - Eklendi - - -

aynı saniyede ama benimki daha önce xd
 

Yunkaai

Üye
    Konu Sahibi
Yok artık
 

iyavuzoz

Üye
eneee

- - - Eklendi - - -

sayfa başı hadi kutlayalım
 

Yunkaai

Üye
    Konu Sahibi
Boğazıma durdu şerefsizim.
 
boğazında duran var duramayan var

- - - Eklendi - - -

ıhlamura koyacak elması olan var olmayan var

bol köpüklü bir kapiçino yaparsam anca düzelirim sanırım
 

doctorrr

Üye
[video=youtube;5itW39kAqKo]http://www.youtube.com/watch?v=5itW39kAqKo&feature=relmfu[/video]
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...