UpOneTR Üye 0MG90' Alıntı: iPod Touch 1 la bu oyun kaldırmaz Sadece müzik En fazla 70 TL eder bu Genişletmek için tıkla ... hmmm
0MG90' Alıntı: iPod Touch 1 la bu oyun kaldırmaz Sadece müzik En fazla 70 TL eder bu Genişletmek için tıkla ... hmmm
İhtiyar007 Üye Sukut-u Hayal' Alıntı: sanane o.O Genişletmek için tıkla ... Bir üye olarak forumun düzeni amacıyla uyardım sadece doğru bana ne...
Sukut-u Hayal' Alıntı: sanane o.O Genişletmek için tıkla ... Bir üye olarak forumun düzeni amacıyla uyardım sadece doğru bana ne...
UpOneTR Üye İhtiyar007' Alıntı: Bir üye olarak forumun düzeni amacıyla uyardım sadece doğru bana ne... Genişletmek için tıkla ... abi ben konuyu Gereksizlerde sandım ya ondan öyle şeettim kusura bakma :-(
İhtiyar007' Alıntı: Bir üye olarak forumun düzeni amacıyla uyardım sadece doğru bana ne... Genişletmek için tıkla ... abi ben konuyu Gereksizlerde sandım ya ondan öyle şeettim kusura bakma :-(
_YldZEneS_ Üye Konu Sahibi konu gereksizlere tasınırsa daha iyi olabiliropera miniye 4.2.2 istedi Sukut-u Hayal' Alıntı: hmmm Genişletmek için tıkla ... son fiyat ne diyosun
konu gereksizlere tasınırsa daha iyi olabiliropera miniye 4.2.2 istedi Sukut-u Hayal' Alıntı: hmmm Genişletmek için tıkla ... son fiyat ne diyosun
UpOneTR Üye _YldzEneS_' Alıntı: konu gereksizlere tasınırsa daha iyi olabiliropera miniye 4.2.2 istedi son fiyat ne diyosun Genişletmek için tıkla ... kargo dahil 50 lira olsun :-P
_YldzEneS_' Alıntı: konu gereksizlere tasınırsa daha iyi olabiliropera miniye 4.2.2 istedi son fiyat ne diyosun Genişletmek için tıkla ... kargo dahil 50 lira olsun :-P
0MG90 Üye İhtiyar007' Alıntı: Bir üye olarak forumun düzeni amacıyla uyardım sadece doğru bana ne... Genişletmek için tıkla ... Sakin ol Kadir abi. _YldzEneS_' Alıntı: konu gereksizlere tasınırsa daha iyi olabiliropera miniye 4.2.2 istedi son fiyat ne diyosun Genişletmek için tıkla ... Safari hızlı zaten
İhtiyar007' Alıntı: Bir üye olarak forumun düzeni amacıyla uyardım sadece doğru bana ne... Genişletmek için tıkla ... Sakin ol Kadir abi. _YldzEneS_' Alıntı: konu gereksizlere tasınırsa daha iyi olabiliropera miniye 4.2.2 istedi son fiyat ne diyosun Genişletmek için tıkla ... Safari hızlı zaten
_YldZEneS_ Üye Konu Sahibi Sukut-u Hayal' Alıntı: kargo dahil 50 lira olsun :-P Genişletmek için tıkla ... ciddi isen numarayı mesaj at
Sukut-u Hayal' Alıntı: kargo dahil 50 lira olsun :-P Genişletmek için tıkla ... ciddi isen numarayı mesaj at
_YldZEneS_ Üye Konu Sahibi 0MG90' Alıntı: Sakin ol Kadir abi. Safari hızlı zaten Genişletmek için tıkla ... alışmışım operaya işte
0MG90' Alıntı: Sakin ol Kadir abi. Safari hızlı zaten Genişletmek için tıkla ... alışmışım operaya işte
İhtiyar007 Üye Sukut-u Hayal' Alıntı: abi ben konuyu Gereksizlerde sandım ya ondan öyle şeettim kusura bakma :-( Genişletmek için tıkla ... 0MG90' Alıntı: Sakin ol Kadir abi. Genişletmek için tıkla ... Sakinim zaten.
Sukut-u Hayal' Alıntı: abi ben konuyu Gereksizlerde sandım ya ondan öyle şeettim kusura bakma :-( Genişletmek için tıkla ... 0MG90' Alıntı: Sakin ol Kadir abi. Genişletmek için tıkla ... Sakinim zaten.
_YldZEneS_ Üye Konu Sahibi Sukut-u Hayal' Alıntı: beyler 50 lira eder mi la ?? ekranı kaç inç ? ram kac ? Genişletmek için tıkla ... bilmiyorum ki Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Sukut-u Hayal' Alıntı: beyler 50 lira eder mi la ?? ekranı kaç inç ? ram kac ? Genişletmek için tıkla ... bilmiyorum ki Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
UpOneTR Üye _YldzEneS_' Alıntı: bilmiyorum ki Genişletmek için tıkla ... sen bi uygun ios sürümü felan yükle sorunsuz mu bi baksan sorunsuz sa alabilirim :-D nerden buldun bunu?
_YldzEneS_' Alıntı: bilmiyorum ki Genişletmek için tıkla ... sen bi uygun ios sürümü felan yükle sorunsuz mu bi baksan sorunsuz sa alabilirim :-D nerden buldun bunu?
0MG90 Üye Sukut-u Hayal' Alıntı: beyler 50 lira eder mi la ?? ekranı kaç inç ? ram kac ? Genişletmek için tıkla ... 620 mhz , 128 mb ram İhtiyar007' Alıntı: Sakinim zaten. Genişletmek için tıkla ... Tamam sakin ol da.
Sukut-u Hayal' Alıntı: beyler 50 lira eder mi la ?? ekranı kaç inç ? ram kac ? Genişletmek için tıkla ... 620 mhz , 128 mb ram İhtiyar007' Alıntı: Sakinim zaten. Genişletmek için tıkla ... Tamam sakin ol da.
UpOneTR Üye 0MG90' Alıntı: 620 mhz , 128 mb ram Genişletmek için tıkla ... hmmm tarayicida gezip face twitter müzik video felan sorunsuz çalisir mi ?
0MG90' Alıntı: 620 mhz , 128 mb ram Genişletmek için tıkla ... hmmm tarayicida gezip face twitter müzik video felan sorunsuz çalisir mi ?
0MG90 Üye Sukut-u Hayal' Alıntı: hmmm tarayicida gezip face twitter müzik video felan sorunsuz çalisir mi ? Genişletmek için tıkla ... Yükleyemezsin. iOS u hiç araştırmadın mı ya? Sürüm desteklemez. Desteklese bile kasar donanım kötü. Müzik çalar bu ya.
Sukut-u Hayal' Alıntı: hmmm tarayicida gezip face twitter müzik video felan sorunsuz çalisir mi ? Genişletmek için tıkla ... Yükleyemezsin. iOS u hiç araştırmadın mı ya? Sürüm desteklemez. Desteklese bile kasar donanım kötü. Müzik çalar bu ya.
UpOneTR Üye _YldzEneS_' Alıntı: arkadaş verdi yolda bulmadım :P Genişletmek için tıkla ... hmmm 50 çok la ona