Elifba ( Cep Telefonunda Java Uygulama olarak )

paylasim icin tesekkurler arkadsalar allah razi olsun bisey dicem benim 6600 da calsiirmi?
 

temuhan

Üye
çok saolun. allah razı olsun faydali program
 

ram_k750

Üye
teşekkürler kardeşim çok hos paylasım
 

umut555

Üye
sagolasın ALLAH razı olsun
 
çokkkkkkkk teşekkkürlerrrrrrrrrrrrrr mükemmel bir konuuuuuuuuuuuuuuuuuu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

--------------- Ekleme ---------------

xD
 

UFUK79

Üye
tşk süper bir paylaşım.
 

aspıre

Üye
kur an bilmeyenler için..güzel paylaşım..ben biliyorum
 

kiraci1

Üye
eline sağlık kardeş ALLAH (C.C) emeğini zai etmez inşallah
 

essen

Üye
çok ama çok sagol .....
 
Allah razı olsun, Nokia E51 de sorunsuz çalıştı. Teşekkürler.
 

mu_sa

Üye
paylaşım için tşkler kardeş
eline sağlık
Allah razı olsun
 

gogge

Üye
Emeğinize sağlık
 
anlamlı bi çalışma olmuş,teşekkürler
 

yelkan31

Üye
bende samsung u600 cep tlf var programı indirdim ama desteklenmeyen dosya diye açmıyor yardımcı olur musunuz