hayriözbek Üye very very thank you --------------- Ekleme --------------- slm negative daha yeni indirdim n 70 e ama açmadı programı böyle bi işaret gösteriyo '?' programın üstünde --------------- Ekleme --------------- açnmıyo dosya hasarlı diyor yinede paylaşım için tşk
very very thank you --------------- Ekleme --------------- slm negative daha yeni indirdim n 70 e ama açmadı programı böyle bi işaret gösteriyo '?' programın üstünde --------------- Ekleme --------------- açnmıyo dosya hasarlı diyor yinede paylaşım için tşk