Electric City:Revolt

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi
Electric City:Revolt
Oyun Tam ekrandır;
Ayarlar-uygulama yöneticisi-
yüklü uygulamalar-Oyunun üstüne gelip Seçeneklerden-Suit ayarları-Ekran Üstü Klavye kapatınız..!!!


İyi Eğlenceler.!!
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: Süleyman ve Tuba

Tuba

Üye
Teşekkürler...
 
Tepkiler: Atacan-
Süper yaa TEDAŞ çı mı oluyoruz
mesleğmi oynayayım

Teşekkürler
 
Tepkiler: Atacan-

archh

Üye
iyi oyuna benziyor.Teşekkürler.
 

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi
kardeşim
 
Tepkiler: Süleyman

Atacan-

Üye
    Konu Sahibi
 
Tepkiler: Süleyman
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...