Ekran koruyucu Programları (c.Clock,mBounce...)

ltfllh

Üye
birinciyi indirdim çok güzel teşekkürler
 

pi314

Üye
ellerine saglık
 
tele yuklenmıo servis hatası verio
 

mizikli

Üye
MERHABALAR ARKADAŞLAR BENİM SİZDEN RİCAM EKRAN KORUYUCULARLA İLGİLİ OLUCAK TELEFONUMA HAREKETLİ BİR KAÇ EKRAN KORUYUCU İNDİRİP YÜKLEDİM FAKAT BİR TÜRLÜ EKRANDA GÖRÜNTÜLEYEMİYORUM YAPTIĞIM ŞU: menü+araçlar+ayarlar+genel+kişiselleştirme+ekran--------bundan sonrası karışık yani ekran koruyucuyla alakalı bi seçenek yok benim tan olarak istediğim şu telefonum tuşkilidinde ve güç tasarrufu modundayken ekranda istediğim hareketli bi logo olsun hepsi bu ama bir türlü başaramadım lütfen yardım edim kullandığım telefon nokia E71 ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM .......
 

zgr91

Üye
olmuo yükledim ama :S:S:S:S:S:S
 
paylaşım için sağol üstad eline sağlık
 

LaN*

Üye
teşekkürler
 
Teşekkürler.. Pek güzel degil..
 

swango

Üye
bu uygulamalr arasında en iyisi bence "Digitalfootmark Lockscreen" ama o da beta time expired hatası veriyo