[Effects] kurtulus40 v1 belle.sis

serinaga

Üye
Teşekkürler kurtuluş kardeş, hemen yüklüyorum ...
 
emegine sağlı k güzel gözüküyo
 

serinaga

Üye
emegine sağlı k güzel gözüküyo

Güzel gözükmek ne kelime ? Harika çalışıyor ...

----------Eklendi @ 09:53:07 ---------- Yazıldı @ 09:46:07 ----------

Tekrar ellerine sağlık kurtuluş kardeş tel acayip değişti haaa ! Bu arada bu benim tavsiyem; effect ana menü dönüşlerinde löp diye geliyor. Diğer geçişler harikulade. Acaba diyorum ana menüye dönüşte hızdan kazanmak için mi öyle yaptın bilmiyorum ama arka plandan dönerek yada daha etkili bir şekilde gelse inan var ya 10 numara üzeri bişiy olacak ... Yanlış anlama sadece bir öneriydi, bu haliyle bile 10 numara, sanırım epeyce kullanırım bunu.
 
emeyıne saglık güzel çalışma tşk
 
ben yükledim fakat yükledikten sonra nedense uygulama ayarlarında (hani birşey kaldıracagımız zaman gıttıgmız yerde) hafıza kartındakıler gorunmez oldu kardeş yardm edersen tskkrler
 
herkese tavsiye ediyorum mükemmel teşekkürler kurtuluş abi
 
kurtulus40 v1 belle


Bazi degisiklik ve sis yapimi bana aittir.
Kurulum hackli cihazlar icindir kurulumdan sonra restart atin.


[video=youtube;-wV8sQslwGg]http://www.youtube.com/watch?v=-wV8sQslwGg&feature=youtu.be[/video]​






Hackli cihaz nasıl oluyor serfitika hatası diyor ?
 
hiç bir şekiLde oLmuyor yükLedim yeniden başLattım oLmadı nokia c7
 


Nasil hack yaptiniza bagli unsigned yukluyorsaniz yuklenir hack yaptiysaniz sys/bin icine installer.exe atmaditsaniz sertifika hatasi verir.
rompatcher le hackledim sertifika sorunu gitti yükledim yeniden başlattım ama gene de olmadı
 
Kurtuluş abi ben sis dosyasını kurdum kapatıp açtım olmadı sonra x plore ile hem c deki hem e deki resource nin içindeki effect klasörüe attım kapatıp açtım gene olmadı napmam lazım
 
hiç bir şekiLde oLmuyor yükLedim yeniden başLattım oLmadı nokia c7
olur ya tema efekleri ni açmayı unutmuş olarilir misin..

----------Eklendi @ 17:09:15 ---------- Yazıldı @ 17:08:50 ----------

ve ayrıca teşekkür ediyorum çalışma için..çok güzel ..
 

juju661

Üye
Hocam telim hackli ama yüklerken sertifika hatası alıyorum neden olabilir.?
 
bu ne böyle ya :S ksra bakmada usta biraz abartılı olmuş :S
 

hsn6262

Üye
sorunsuz çalışmakta emeğine sağlık...
 

saintcty

Üye
annaya göre olanı varmı kurtuluş kardeş emeğine sağlık güzel çalışma
 
kurtuluş abi yuklenenemiyor yerlesik bir bilesen diye hata alıyorum.ne Yapma