Tekrar ellerine sağlık kurtuluş kardeş tel acayip değişti haaa ! Bu arada bu benim tavsiyem; effect ana menü dönüşlerinde löp diye geliyor. Diğer geçişler harikulade. Acaba diyorum ana menüye dönüşte hızdan kazanmak için mi öyle yaptın bilmiyorum ama arka plandan dönerek yada daha etkili bir şekilde gelse inan var ya 10 numara üzeri bişiy olacak ... Yanlış anlama sadece bir öneriydi, bu haliyle bile 10 numara, sanırım epeyce kullanırım bunu.
ben yükledim fakat yükledikten sonra nedense uygulama ayarlarında (hani birşey kaldıracagımız zaman gıttıgmız yerde) hafıza kartındakıler gorunmez oldu kardeş yardm edersen tskkrler
Kurtuluş abi ben sis dosyasını kurdum kapatıp açtım olmadı sonra x plore ile hem c deki hem e deki resource nin içindeki effect klasörüe attım kapatıp açtım gene olmadı napmam lazım