Eduroam Sorunu

giray38

Üye
    Konu Sahibi
Eduroam Sorunu
Arkadaşlar eduroam ağına bağlanmak windows phone da mümkün mü ? Üniversitede İos kullanan arkadaşlarım basit bir uygulama ile okul eduroam ağına bağlanıyorlar fakat ben windows mağazada böyle bir uygulamaya rastlamadım
 
Wp 8.0 dan başlayıp wp10 a kadar çözülemeyen iki sorundan biridir.
1) DNS
2) EDUROAM
Microsoft çalışanları bu konuda maalesef ya ilgisiz yada bilgisiz. Sözde yazılım firması olacaklar
 
Tepkiler: Darth Revan
Hadi ya desene üniversiteye giderken telefon değişecek
 
nasıl bir problem yaşıyorsunuz? eduroam derken nasıl bir farkı var ki? anadolu üniversitesinde sıkıntısız bağlanabiliyorum eduroam ağına.
 
ttarayıcıda sayfa falan açması lazım tıpkı üyelik gerektiren wifi ağları gibi
 

exp_l0it

Üye
bizde securew2 diye bir program var onla baglaniyoruz rahatca. hem windows phone hem pc icin ari surumleri var diye biliyorum
 
Dokuz Eylül Üniversitesindeyim bende bağlanamıyorum Eduroam'a
 

giray38

Üye
    Konu Sahibi
Erciyes üniversitesinde üniversite ağına bağlanıyorum onda sıkıntı yok ama sürekli tarayıcıya yönlendiriyor kullanıcı adı şifre girmemi bekliyor. Mesela 10 dakika dışarı çıkıyorsun geri girdiğinde tekrar bağlanmanı istiyor ama eduroam ağına bir kere giriş yapman yeterli oluyor