Ebuddy artık ücretli

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Ebuddy artık ücretli
Sayin abonemiz,Ebuddy anlik mesajlasma programi kapsamindaki internet kullanimlari 18 Mayis 2012 tarihinden itibaren tanimli tarifeniz uzerinden ucretlenecektir....MESAJİ GELDI
 
Ben siliyorum ozaman artık kullanmıyom her şeye para para
 

phasan

Üye
az önce banada geldi o mesaj
 

lgkg300

Üye
evet mesaj bana da geldi daha iki üç hafta önce ücretsiz kullanım diye mesaj gönderiyor. Şimdi de 18 mayıstan itibaren ücretli olacaktır diye hakikaten anlamak mümkün değil
 
beyin takımının ayak oyunları
cepnete yonlendiriyorlar galiba
 
bana gelmedi.ama babama gelmişti.oradan okudum.zaten kullanmıyorum.benim için bir önemi yok.
 
    Konu Sahibi
Vodafone şaştı!
 

ekomar16

Üye
Cepnet geri geldi diye yaptılar cepnet kalsında ebuddy giderse gitsin zaten ben bi türlü kaydadolamamıştım
 
    Konu Sahibi
doğru zaten sınırsız internet var kim takar bedava ebuddy yi

3 ay sonra kardeşlerim sınırsız tekrar 14 tl olacak diye biliyorum ben.ayrıca ben zaten eski cepnete üyeyim hattıma 200 tl teklif ettiler vermedim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...