EA: Dakar Rally 2009

oltaucu

Üye
sagol dostum çalışıyor güzel oyun
 

blachell

Üye
Peki nokia n70 de çalışırmı
 

Whispeя

Üye
OoO fıstık gibi çalışır
 

dj_razy

Üye
7610 da çalışmıyor
 

Whispeя

Üye
7610 3D java desteklemez bu yüzden açmaz
 

dj_razy

Üye
kardeş 7610 da çalışmadı oyun yukleniyor ama açınca hata veriyor...
 
ya süper oyunlar çok teşekkür
 

ck.bugra

Üye
n 73 de çalışlır mı acaba